onsdag 2 januari 2013

Healingens betydelse!


På återseende efter alla helger!

Efter en stressig helg har jag reflektera över healings betydelse.
Healing är en behandling som syftar till att hjälpa dig att slappna av och befria dig från stress. Som healer ställer man inga diagnoser och det ersätter ingen medicinsk behandling. Om du är positiv till healing har kroppen en förmåga att hela och behandla sig själv om man är helt avslappnad. Kroppen återfår sin naturliga balans.





En trevlig helg till er alla.
På återseende! 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg om Reiki med vackra bilder! Ett viktigt ämne att belysa i dessa tider! I framtiden behöver vi ett mer holistiskt tänkande för att klara våra hälsoproblem det är jag övertygad om. I USA används Reiki redan på 800 sjukhus som komplement.Spännande! Trevlig Helg/Dick

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tyckte om min blogg! Jag tycker detta är ett intressant ämne och min nyfikenhet är stort inom området Reiki. Ha det bra!

    SvaraRadera